Vilken jävla dag!

Imorse när jag skulle åka till skolan för lite projektarbete, så sprang jag över gruset och lyckas på nåt jävla vänster ramla och he sönder mina favoritleggings, efter mycket om och men så bestämmer jag mig för att gå upp och byta byxor, när jag får av mig byxorna så ser jag att jag blöder som fan från benet. Ringer mamma och frågar om vi har nå stort plåster, hon ringer pappa och pappa kommer hem.

Han kollar på på såret och säger oj då och sen ringer han vårdcentralen och jag får komma dit på en akuttid på engång (kors i taket) gå till vårdcetralen och där kollar någon på såret och säger ojj måste prata med en läkare om det funkar att tejpa eller om jag måste sy.

Han säger att jag klarar mig med att tejpa, så då börjar sköterskan att tejpa och sen fick jag veta att jag inte fick bada på en vecka (?) hoppas jag missuppfattade allt. Nu sitter jag på svenskan och gör ingenting, har redan skrivit klart svenskan fast man tydligen bara fick skriva på lektionstid, men men.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0