Tallinn

Resan började med en lång busstur som jag aldrig trodde skulle ta slut, tror vi höll på i nio timmar ner till Stockholm. När vi väl kom ner så gick vi ombord på båten på engång och jag och Joss började kolla på en film, sen så gick vi och käkade potatis som inte gick att äta, smakade konstigt. Sen så gick vi och kollade på film och sov.


Vi vaknade upp av en estländskröst som sa att det var 1½ timme kvar, IDIOT tänkte vi för vi ville sova. Klev upp 30 min innnan vi var i hamn, gick av båten och försökte hitta donken. Dock var det kallt och blåste som fan, så efter en lunch på donken och lite pälsmösseprovning så drog tillbaka till båten och la oss och kollade på film, dock somnade vi och vaknade inte förns vi gick från Tallinn.



Glöm det jag sa om att det gungade i måndagskväll, det gick ju som på räls då! Igår när vi åkte från Tallinn så gungade det som fan, vi låg ner i sängen och det kändes som om man lyfte från sängen, så mycket gungade det. Det värsta var att det aldrig tog slut heller, så jag sov på toaletten och spydde som en gris. Var nog en jävla tur att vi inte hade käkat någon middag.

Imorse när vi äntligen hade klivit av båten, så letade vi efter en subway, och efter att ha ringt Helena så hittade vi en, där avnjöt vi en väldigt god frukost, var nog bland det godaste jag ätit på länge. Sen gick vi runt på stan men varken jag eller Joss hade någon lust att kolla efter någonting eftersom hela världen gungade för oss, träffade Kinna iallafall, liksom hur stor är chansen att man ska träffa en man känner i Stockholm där det finns miljoner människor.



Kommentarer
stefan

jag hoppas att du köpte björnpuppan

2009-01-07 @ 21:05:09
Anonym

Haha neej den var för dyr.

2009-01-07 @ 21:14:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0