090117



Kvällen igår var rolig, trodde inte att den skulle bli så kul som den blev. Igår så var det alltså 150 dagars festen och min klass började förfesta halv 5 =O det gäller att vara ute i god tid. Vid tolv drog vi till aveny tror jag och där var det  mycket folk och en massa glas på golvet. Var trevlans att träffa folk som man inte brukar träffa så ofta. Dock känner jag idag att jag har träningsvärk i vaderna, men det var det värt. 

Var tillbaka till lokalen idag och städade, dock hade de hunnit städa nästan allt innan jag kom dit så jag tog med mig tomglasen och åkte och slängde de. Tror Lindgren skulle hyra den där lokalen till 100 dagars festen också, som det förresten 55 dagar till. Måste säga att de stämmer ganska dåligt det där med 50 dagar kvar och så vidare, för när 50 dagars festen är så är det 64 dagar kvar till studenten.

Idag så strejkar min hals ibland och jag hostar och är snorig som en gris. Det är dock lite värre för pappa, Robin och Vicki då de har åkt på magsjuka, hoppas jag slipper det. Gäller att knapra vitpeppar och dricka hälsofil så ska det nog lösa sig.



Kommentarer
Pelle

Du sjöng väl för mycket igår så det är därför halsen strejkar ibland;)

Har gubben klivit upp ur sängen ännu?

2009-01-17 @ 20:25:09
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Jessica

Nej han ligger kvar än.

2009-01-17 @ 20:26:22
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/
Viktoria

Jag hoppas verkligen att du klarar dig!!

2009-01-17 @ 21:44:14
URL: http://viktoriias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0