Upp som en sol ner som en pannkaka

Vi kom väldigt långt med rapporten måste jag säga, tror Joss, jag och Olivia har fått ihop 10 sidor sen vet jag inte hur mycket sofie har. Vid kvart över två så skickade Charlie sms om att han hade slutat så då åkte jag och hämtade honom och for en sväng till birsta.

I birsta så köpte jag skorna som jag har funderat på ett tag nu, var tur att de fanns kvar i min storlek eftersom de var på rea. Sen åkte vi hem och käkade upp subwaykakan som var kvar sen lunchen, kikade lite Simpson, Challe åt och sen for han iväg på hockeyträning.

Efter middagen tog jag och pappa en promenad runt kuben, det var skönt vill jag lova, funderar på en prommis med Carro snart också =) dock så blåser det ute men det får man väl stå ut med. Imorgon börjar jag 12, skönt värre men vi ska träffas tio och köra lite projekt.

Nu ska jag ta och göra lite svenska som ska vara klar imorgon tills efter lektionen och jag kan aldrig jobba på lektionerna så känns bäst att göra den nu så att den är gjord. Ska även kika lite på hockey.


Enda bilden som fanns på den här datorn.


Kommentarer
Pelle

Hockeyn gick ju kanonbra;)

Sov gott!

2009-01-12 @ 22:42:35
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Jessica

Japp =) det ska vi leva på imorgon :P

2009-01-12 @ 23:16:52
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0