Kallt

Idag är det jävligt kallt ute, om ni inte visste det så är det typ 15 grader kallt och det är kallt. Nu låter jag som en fjollig stockholmare eller en skåning, men jag tyckte faktiskt att just idag så kändes det betydligt kallare än de ynka 15 grader det var.

Idag har jag varit på IKEA en sväng, skulle se om de hade ett nytt överkast till mamma och pappa (eftersom mamma eldade upp de andra.) Sen for vi en sväng till mormor och morfar, så att pappa fick sitt kaffe samtidigt som vi hjälpte mormor med kameran, det är inte lätt när det är svårt vettni. Sen for vi hem och kollade på Real Madrid och de vann, det var tur det, har även börjat förbereda inför Tallinn imorgon.

Legobiten är laddad
(med förhoppnings fler låtar än de få jag hade till Trondheim)
Batteriet till kameran är laddat
Näsdroppar är nerpackat


Då var det bara resten kvar då.



Kommentarer
Nettan

Ha det så kul nu och se efter mamma och pappa ordentligt, kram.

2009-01-04 @ 20:05:31
Jessica

japp :P ska försöka hålla koll på dem ;)

2009-01-04 @ 20:06:55
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/
Pelle

Ja, idag har det varit kallt som attan, jag gick till affärn idag och köpte brunch till mig och vicki och frös på bra om kinderna :( tacka vet jag våren, inte för varm och inte för kall ;)

2009-01-04 @ 20:34:57
URL: http://lokpelles.blogg.se/
stefan

jag saknade dig o pappan på spinningen!!!! nu är det nytt år så nu kommer ni ej undan:)

2009-01-04 @ 20:50:30
Alina

Va gärna med och rösta fram en låt åt mig! :)

2009-01-04 @ 20:51:46
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Jessica

Ajj aj, det är farligt att vara ute och gå. Våren är också jobbig för då är det geggigt och luktar bajs ute.



Idag kan jag försvara oss med att vi är förkylda båda två, mamma också för den delen. På torsdagdag ska jag och mamma iväg och gymma lite iallafall, om vi orkar.

2009-01-04 @ 20:56:05
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/
stefan

ursäkten är godkänd,men efter snoret så då finns ingen ursäkt.ta med gubben till gymmet!!!!!!ni ska ha en trevlig trip till tallin hälsa mamma o pappa att dom ska krya på sig...........................

2009-01-04 @ 22:34:29
Jessica

Nä jag lovar, ska köra spinning hela våren, bara jag har någon som pushar mig, annars kommer jag inte iväg, min far är inte till sån stor hjälp :P

2009-01-04 @ 22:39:27
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/
stefan

kommer å hämtar dig när det är dags!!!!!!!!!!!!!

2009-01-05 @ 09:04:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0