Isblock

Nu har jag äntligen tinat upp efter hockeyn, Charlie och de vann med 4-2 om jag inte missminner mig helt? Charlie gjorde första målet iallafall, efter 38 sekunder. Efter matchen så fick Charlie sin nyckel hem hit, så jag har precis insett att jag måste hålla det städat på mitt rum för jämnan nu, för tänk om han kommer hit och det inte är städat, jag skulle gissa på att jag skulle få höra det några gånger från både han och Ulrica.

Har ju fått några lappar och andra pikar genom åren, vad sägs som en flaska mjällshampo på den håriga klockan som var lite dammig eller en lapp på dörren där det frågas om det har varit en orkan eller något likande där. Så från och med nu är det bara att se till att ha ett städat rum (mamma och pappa blir nog glad).


Kommentarer
Mamma

Jag säger som Gert Fylking: ÄNTLIGEN!!!!

2009-01-10 @ 15:56:16
Ulrica

:)

2009-01-10 @ 19:00:46
stefan

sist såg det som du hade haft krig i rummet,så allt är en förbättring:)

2009-01-10 @ 19:16:53
Jessica

Hahah :P

2009-01-10 @ 19:23:46
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/
Nettan

Kanske Charlie vill ha en nyckel till klockis oxå, Vicki skulle oxå behöva få en liten släng av "städmani"

2009-01-10 @ 22:15:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0