Idrottsgalan

Överlevde skoldagen, men frågan är om jag kommer överleva fredagarna, den största frågan just nu är hur jag ska orka gå hela dagen imorgon, men det är bara att bita ihop, 3 nya ämnen och 3 nya lärare.Spännade att få höra hur Krister tänker göra med torsdagarna, om han tänker kötta biologi eller om vi kör en och sen får hål.

Sitter och kollar på idrottsgalan nu, just nu är det någon skrikmusik så passade på att blogga lite under tiden. Har inte gjort ett piss sen jag kom hem från skolan, helst skulle jag vilja gå och sova men måste vara vaken en sund till iallafall, måste säga att jag tycker det är coolt att de kör en Håkan låt när de visar vilka som är nominerade =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0