Hockeylördag

Mamma försökte väcka mig 300 gånger imorse tror jag, men jag orkade bara inte kliva upp, men klockan 1 då lyckades jag pallra mig upp och då hade mamma hållt på att få liv i mig i 3 timmar.

Idag har jag absolut inte gjort någonting, bara halvlegat i fotöljen och kollat på en värdelös film och sen har jag haft det jobbigt, att kolla på all hockey som sänds. Ikväll blir det semifinalen i JVM iallafall, finns väl inte så mycket annat att kolla på heller för den delen. Imorgon har jag och pappa bestämt att vi ska plocka ner julen, så att den är nerplockad när vi kommer hem. Tror vi kanske ska en sväng till mormor och morfar också eftersom mormor fyller år medan vi är borta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0