Duktiga idioter

Sitter på barista nu och skriver för fulla muggar på rapporten, känns som om vi kan komma ganska långt idag. Det är snart dags för ett lunchbreak tror jag, känns som om det skulle behövas ganska snart då jag blödde näsblod imorse och hann inte äta frukost.

Vi har jobbat snart i två och en halv timme så det känns bra. Tror dock att vi ska kötta på tills vi känner oss ganska färdiga, vi hade ett mål att vi skulle göra ett första utkast av rapporten idag men vi får se hur det blir med den saken. Dags att förflytta sig till subway för lunch nu.


Kommentarer
Viktoria

Eftersom att det inte gå att kommentera under inlägget nedan så svarar jag här! Jag tror att rekordet ligger på lite mer än 5 timmar :) Slå de du om du kan! ;)

2009-01-12 @ 14:56:52
URL: http://viktoriias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0