Berocca

Nu tänkte jag berätta något för er, om man dricker berocca så kissar man grönt =O det visste ni inte va?

Sitter på historian nu, det är tänkt att jag ska skriva om nationalism men jag orkar inte det just nu. Slutar om 30 min och då får jag gå hem för dagen =) då ska jag åka på birsta och köpa nya leggins. Var nyss ner till Roy och lämnade igen min kemibok, och fick mitt betyg var det jag väntade mig. Det som var onväntat var att jag hade vg + laborationerna och labbrapporterna =O.

Bara att tacka och ta emot eftersom jag i våras var nära att ge upp kemin för då tyckte jag att den var så jobbig, men tro det eller ej det gick mycket bättre på slutet. Jag fick en elefant i betyget också, medan alla andra fick en bild på sig själv.

Annars har jag inte så mycket att säga förutom att jag hoppas att Robin kan gräva fram någonting intressant, så vi får se om det är sant eller om det bara är påhitt.



Kommentarer
Ulrica

Du ÄR ett ljushuvud, kul med kemibetyget! Äpplet faller inte långt från päronträdet eller var det tvärtom man sa?

2009-01-16 @ 12:51:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0