Vet någon vad det här är för låt?

Jag hittade den i en svenska A bok och vad den gör där vet jag inte riktigt. Vi hade inte sånt i vår svenska A bok iallafall.

Jag vill bara känna köttets lustar,
höra när du snuskar,
tränga in i dej minst ett par meter.

I samma svenskabok hittade jag även följande:
Jag fattar inte vitsen med telefonsex: När man väl har stoppat in luren så hör man inte vad den andra säger.

Tidningen ställde följande fråga: Skulle du sälja din partner om du fick 7 miljoner?
svaret: de flesta av oss har en partner ingen skulle ge en spänn för.

Jag passar inte i nätstrumpor, det ser ut som.... kassler.

Jag vill inte bara vara en snäll och söt kille. Kossor är också snälla och söta liksom.



Kommentarer
Lk

den där med kossor brukar jag alltid dra! högst effekt!

2009-02-26 @ 21:51:39
Lisanolin

Vad orättvist, vad får ni för svenskaböcker egentligen? Tänk om vi fick sådana, vad mycket roligare svenskan skulle vara :D

2009-02-26 @ 23:03:00
URL: http://lnolin.blogg.se/
Anonym

Låten är Ung & Kåt med Ebba Grön! riktig punknostalgi!!

2009-02-28 @ 11:58:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0