Utvärdering av datorer

Vet ni vilken dator jag gillar mest av alla våra datorer? Den lilla LG:n som jag tror är pappas men som han aldrig har rört?

Min nyaste dell
: Den lägger av när den känner för det
Min gamla dator: Den startar bara när han känner för det och sen är den almännt seg.
Skoldatorn: Den funkar helt ok (förutom att det är världens sämsta skrivprogram i den).
Mammas stationära: Låter som om den tänker explodera vilken sekund som helst..
Pappas bärbara: Den funkar inte trådlösa på bra på? och tangentbordet är helt stört, så den används till annat.
Mammas jobbdator: den ser man inte så ofta den är på jobbet.
Pappas jobbdator: den brukar stå på pallen i vardagsrummet, men där är allt på engelska så man måste tänka till ibland och det är jobbigt vill jag lova.
Den lilla minidatorn: Den fungerar helt klockrent!

Kan nog dra en slutsats av att min nästa dator inte blir en dell.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0