Upptinad

Nu har jag vaknat till liv igen efter att ha varit en frusen isbit. Har kollat på andra avenyn så nu tänkte jag kanske ta och plugga lite biologi innan jag ska åka på elgiganten och lämna in min telefon igen. Fick ha den hemma i 4-5 dagar iallafall. Sen skulle jag och mamma gå en sväng på birsta om jag inte missminner mig helt. Men nu blir det som sagt lite biologi innan jag hämtar min kära mor.

Jag tror aldrig jag berättade att jag lyckades få garageporten på min fot igår? Idag när jag kom hem efter promenaden och tog av mig mina alldeles förblöta strumpor så ser jag att det fattas en nagel =O kan det ha något med garageporten att göra?



Kommentarer
Anonym

lr är det fotsvett?????

2009-02-24 @ 17:10:32
Anonym

Jag kan garantera att det var blött efte snön.

2009-02-24 @ 17:29:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0