En applåd

Det funkade ju bra det där med att de skulle ringa upp från vårdcentralen, de sa före att de skulle ringa före klockan 9:00 och de gjorde de. Så nu ska jag bort dit klockan 10 och då ska de kolla på såret, ska bli spännande att höra vad de har att säga. Dock hade den som tejpade ihop mig glömt att fylla i min journal och jag behöve ju min jounal.

Dock är det pluspoäng till mig för att jag vågade ringa helt själv =) Nu ska jag fixa mig för att gå dit bort och då ska jag vara bestämt som min mor, jag ska inte gå därifrån förns de säger att jag en kopia av journalen.


Kommentarer
Mamma

Vad duktigt du är! Det är ju det jag alltid sagt, du kan ju bara du vill. STOOOR kram

2009-02-16 @ 12:40:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0