Tunntarm

Imorse så var jag ute på balders igen och kollade på basket, Jesper och stige skola den här gången. Dock förlorade de mot Bredsand (som knappt hade med en svensk och sen skulle de behöva vårda sitt språk lite). Idrottläraren sket i vad de sa utan låtsades som om ingenting hade hänt. 

Sen for jag till skolan och hade fysik, gjorde inte mycket vi var typ 8 stycken i klassrummet så vi råkade komma in på annat än fysik. Sen pratade Amanda med Krister så att vi fick ha biologi nu, istället för hål mellan 11:30 -13:40. Så nu har jag som sagt biologi i en halvtimme till sen är det dags för klassråd och sen slutar vi, fast våra klassråd brukar dra ut på tiden så lär nog inte komma häirfrån före halv 3 iallafall. 

Såhär långt har Krister kommit på 30 min

Tunntarmen 
Spjäklningen av näringsämnen slutförs här, pH 8.

Så vi tar inte ut oss på biologin direkt.


LONDON


Kommentarer
Ulrica

Bredsands idrottslärare var inte där idag utan det var klassens lärare.

2009-02-18 @ 16:47:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0