Torsdag

En väldigt slödag idag på skolan måste jag säga, på biolgin tuggade jag hårdbröd tills det såg ut som spya, sen spottade jag ut det i provrör och sen labade vi på det. Mitt prov var bäst av allas ;) det ni. Sen var det fysik och där gjorde jag ingenting eller jo skrattade åt Jontes fina stil, och jag kan inte påstå att jag gjorde mer på historian heller. Och sen slappnade vi av på mentala träningen.

Nu närmar det sig med stormsteg. Om en halvtimme typ kommer Emil och Victor hit och då ska vi fixa middag, lycka till liksom, vi har väl misslyckats några gånger.


Kommentarer
Pelle

Be Emil läsa Robins blogg, där kommer han hitta en frände, mycket skitsnack i den! hehe

Ha så kul till han som inte kan sjunga;)

2009-02-12 @ 18:23:41
URL: http://lokpelles.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0