Torsdag

Imorse på religionen så gick brandlarmet, dock så hörde vi inte det så Göran öppnade dörren och sa åt oss att sticka ut, fast vi hann knappt ut innan de stängde av alarmet. Vi såg förövrigt en film på religionen som handlade om Jesus, men jag kom fram till att allt är en myt och förstår mig inte på folk som grinar när de går på gatorna han gick på.

Sen hade vi biologi, vi gjorde inte speciellt mycket idag heller, så ska bli spännande att se hur provet ser ut nästa vecka, det kan inte vara stort med tanke på vad vi har åstadkommit. Nu så sitter jag på historian och vi försöker komma överrens om vad vi ska börja med för område.

Sen har jag och Joss mentalträning, blir intressant att se vad vi ska göra idag, vi ska iallafall säga till Janne att vi inte kommer på tisdag, hehe sällan jag och joss missar tisdagar. Sen blir det middag hos farmor och farfar =) (om hon har kommit hem från stan?)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0