Stackars Pappa

Nu är det så att det nästan är lite synd om min pappa, han fick en massa adidaskläder från en hemligbeundrare, men dock slutade med att jag och mamma tog det vi ville ha och det som blev över till stackars pappa var t-shirten. Det är inte lätt att vara ensam karl här hemma.

Har nyss hängt tvätten och plockat lite inne på mitt rum, så nu vore det skönt med ett bad, men det får vänta någon vecka till. Det har äntligen slutat att snöa, sopade av coyen förut, var väl 20 cm snö på taket. Bara hoppas att de röjer vägarna nu, men jag vill inte ens tänka på alla snöhögar som kommer att skymma sikten i korsningarna nu. Man såg absolut ingenting förut när man skulle ut från tonhallen, så det lär ju knappast vara bättre nu. Dock bekymmrar det inte mig för imorgon ska jag nämligen gå till skolan, fast först ska jag och få naglar =)

SDFF åkte ut i semin mot några stockholmsfjollor. Nu sitter jag och läser en massa bloggar, funderar starkt på att gå och lägga mig, fast jag har inte riktigt tid för det än, spännande.


Kommentarer
Pelle

Ja, sådant är livet för oss pappor, vi kommer sist;)

2009-02-09 @ 11:53:58
URL: http://lokpelles.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0