SPORTLOV

Nu är det sportlov och det har jag varit ut och firat ikväll!

Nyss hemkommen, så nu vill jag lova att jag har ont i fötterna så ska bli skönt att sova. Jag ska nog ha tur som är så smart, för jag hade inga nycklar med mig ikväll när vi var ut men jag tänkte att det löser sig nog, men när vi skulle åka hem slog jag på min hjärna och kom på att farmor och farfar har ju nycklar hem till oss och vicki hade nycklar till de, så var det problemet löst =) Annars hade det nog löst sig ändå för jag tror alla yngre här i husen var på lyset ikväll.

Dock höll jag på att bryta ihop i trappen när jag gick upp. Jag kollade ut genom fönstret och såg att någon försökte ta sig in i trappen rättöver, men denne person var lite väl rund under fötterna och hade väldiga problem att hitta nycklarna och sen hitta nyckelhålet. Men jag lyckades hålla mitt skratt ganska tyst.

Nu ska jag sova för jag vill lova att jag är väldigt trött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0