Sista februari

Det är något med mig och dan efter att jag har varit ut. Det jag snackar om är mina ryck som brukar komma, idag så blev det ett städryck. Har dammsugit och torkat golvet i hela lägenheten och tvättat och hängt två maskiner och håller på och tvättar en tredje nu, just ja har plockat ur diskmaskinen också samt gått och småplockat lite överallt. Fast innan jag började med allt det så plockade jag upp allt som låg på golvet i mitt rum.

Om jag bara hade vetat vad vi skulle äta till middag hade jag nog gjort den också, så hade den varit klar när mamma och pappa kom hem från matchen. Får se om det blir en sväng på ikea sen också, det är ju långlördag idag (tror jag?).


Kommentarer
Pelle

Hahaha! Jag bjuder dig på en krogrunda, så kan du komma hit och städa dagen efter;)

2009-02-28 @ 19:01:04
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Nettan

Önskar att Viktoria kunde få nåt sånt ryck ibland, iallafall nån gång:)

2009-02-28 @ 20:19:01
Pappa

Tack för städnigen det blev jättefint här hemma :)



Tyvärr blev det inget IKEA för er :( tack vare en jävla Pizzabagare körde in er!



Hoppas han får dryga böter eftersom han körde an avställd bil.



Nää nu tycker jag ni kan ringa snart så jag får åka och hämta er på sjukhuset..

2009-02-28 @ 22:03:55
Jessica

Hehe jamen självklart pelle ;)

2009-03-01 @ 00:07:54
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0