Peppad

Nu ska jag gå och lägga mig och kolla på film, för imorgon ska jag upp klockan 8 och ringa skönsmons vårdcentral lycka till liksom. (Distriktssköterska telefontid må-fre kl 8.00-16.30 tfn 13 52 10). Får väl se hur länge jag får sitta i telefonkö, jag som hatar att prata i telefon med okända, fast det har väl infört något nytt nu, att man får lämna sitt telefonnummer och sen ringer de upp. Det funkade ju inte när pappa gjorde det, så mina förväntingar är inte så stora när det gäller skönsmons vårdcentral.

Är väl inte en dag försent att den ska läggas ner, vilket det ska göra innan årets slut. Och allt som stod i tidningarna om att det  var en svart dag när det beslutades om att de skulle läggas ner, kan jag knappast hålla med om. Det roligaste är väl att det finns 5 olika nummer till distriktssköterskan, bra!

Jag ska vara bestämd när jag går dit (om jag får en tid) ska skriva ner vad det var jag ville ha ut och så vidare. Önska mig lycka till!


Kommentarer
Mamma

Lycka till!

2009-02-16 @ 06:54:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0