Nordic

Jag vill börja med att tacka Josefin för att jag får låna hennes gamla telefon (så jag slipper mammas indientelefon) Tack det är guld värt. Igår så körde jag styrketräning på idrotten och sen tog jag mig en lätt promenad till nordic. Idag så vaknade jag med världens träningsvärk, så jag bestämde mig för att gå bort den, så jag gick helt enkelt till nordic idag igen, dock var det 3 gånger jobbigare idag.

Ikväll så har vi varit hos Lindbergs och ätit och kollat på melodifestivalen, jag tror att jag och Joss dömde ut typ alla. "Gata upp och gata ner, bensinen står på noll och motorn hackar", ursäkta men vad fan är det för jävla låt? =O Tror jag ska ta och bege mig till sängen nu, dock gruvar jag mig för att vakna, för trängsvärken är väl som värst 2 dagar efter, om jag inte missminner mig helt.

Mamma och pappaslag har gått till kvarten iallafall, tror de spelar den tidigt imorgonbitti vid typ halv 12 eller nåt.


Kommentarer
Pelle

Sådärja! Ett livstecken från Skönsmon, blev nästan lite orolig ett tag;)

Har mobben pajat?? För många sms? hehehe

Hoppas du klarar dig från mer träningsvärk.

2009-02-08 @ 08:33:27
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Jessica

Hehe vet du vad det komiska är? Att det enda som funkar som det ska på den telefonen är att skicka sms. För om man ringer någon så blir det tyst i 3 sekunder och den tar inte laddning ocj sen kan den få för sig att dö ibland.

2009-02-08 @ 10:44:17
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/
Pelle

Hahaha du har väl bara motionerat sms delen;)

2009-02-08 @ 12:41:57
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Robin

nästa gång du går sådär långt kan du ju ta med dig ylva :)

så slipper jag gå emd henne.

nu har jag åxå blogg.

2009-02-08 @ 13:26:59
URL: http://mrfetto.blogg.se/
Jessica

Hahah ja det kanske är så ;) Hehe jaa jag ska komma ihåg det =)Vad kul att du också har skaffat blogg :P

2009-02-08 @ 14:47:32
Ulrica

"Snälla, snälla"" var väll helt enkelt bäst ;)

2009-02-09 @ 16:46:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0