Måndag

På vårdcentalen sågade de mig jäms med fotknölarna, aja så är livet upp till ett år kunde jag ha ont i allafall.Efter vårdcentralen så gick jag till farmor och farfar där farfar var snabb som sjutton att visa bilden på oskar när han har Sandströms järnvägar medlemskortet på magen, sen efter ett tag visade han även det när han håller i Oskar =)

Har iallafall hittat en telefon som jag vill ha, dock kommer den i mitten av juni så jag ska ta och köpa den till mig själv i studentpresent, grymt snygg är den, påminner om Jossis. Ska förbereda mig för att åka och hämta Challe samt köpa en liten grej till Joss som tack.



Kommentarer
Sara

vårdcentralen gillar jag inte att vara på :P

2009-02-16 @ 16:07:44
URL: http://saraotter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0