Lyxfällan

Idag blev det middag hos farmor och farfar med Robin, Frida och Oskar =) Det är så roligt att höra farfar när han pratar om Oskar, idag eller när det nu var så hade han varit på biltema och kollat på en motorcykel och sen ska ha diska leksakerna sen vi var små, så det finns. Jag tror att Robin blev glad över skotern farfar hade hittat, för den satt han och lekte med ;)

Fröken Sandström har lite panik just nu, hon hittar inte sin "egen träning", det bästa är att den ska vara inne imorgon. Jag orkar inte börja om från början och skriva ett helt nytt heller, jag tror den berömda latmasken har hittat till mig. Nu ska jag snart gå och sova, är helt slut när jag kommer hem från skolan, igår sov jag 1½ timme när jag kom hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0