Hur gör man??

Det hann inte bli något det okända idag, får kolla på det någon annan dag, men inte själv för det vågar jag inte :P Hur som helst så blev det inte så mycket biologi som det var tänkt, men det blir det väl aldrig? Såg förresten att vårt hotell i Eskilstuna hade brunnit ner, eller vårt och vårt vi bodde där när vi var på eskilstuna zoo.

Nu sitter jag och funderar på hur jag ska göra om det blir mål i champions league matchen mellan Liverpool och real Madrid. Jublar man om något av lagen gör mål eller? Aja svårt det här, återkommer med hur jag gjorde ifall någon undrar.

Sen ska jag plocka fram lite grejer som jag ska ha med mig imorgon och sen ska jag snabbstäda lite för Charlie kommer hit imorrn efter han har slutat och ska vara här tills han ska på idrottsgalan. Påminn mig att jag måste gömma hans presenter!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0