Frysta knäskålar

Blev ingen träning, mina knäskålar hade frysit så det får blir någon annan dag. Funderar på att ta en prommis nu istället, ska höra med Carro om hon har lust att hänka. Sen ska jag väl eventuellt städa lite här hemma och ta reda på vad jag ska säga imorgon på vår historia redovisning, tror nästan jag ska ta ett kort på vår fina affisch, kameran är ju laddad och klar.

Mamma hade fått mail om att E65:an (som hon skickade ner i måndags) var påväg hem igen =) Så då kan jag ta och byta till den, på fredag =) den är ju upphottad nu och numer hel. Blir spännande att se hur länge min telefon blir borta, jag känner på mig att det kommer att bli ett tag, och sen så har jag fått för mig att baksidan kommer nog att vara borta när jag får tillbaka den, isånnafall ska jag klaga som fan. Jag ska ha en perfekt telefon och inget annat, kan ju hoppas att det blir som med w580i, en helt ny telefon men det tror jag inte.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0