Första februari

Idag har jag varit med pappa på birsta och köpt jeans till honom, där vi träffade Pucko med familj. Sen åkte vi till mormor och morfar där var Veronica och Lante, vad vi gjorde hos mormor och morfar vet jag inte, eller jo pappa drack kaffe. Ikväll har jag varit på en filmfestival, såg någon film om Israel-Palestina, efter filmen höll jag på att frysa ihjäl innan vi kom fram till bilen.

Åkte till farmor och farfar där Vicki var vi satt och kollade på Nennes smycken, hon hade väldigt många och fina. Vicki fick sig även en massage, hon börjar bli gammal och stel nu när hon har blivit så gammal.


Kommentarer
Sofie

om du höll på att frysa ihjäl ska du veta vad jag höll på med! Olivia skrattade åt mig hela vägen till bilen^^

2009-02-01 @ 21:36:34
URL: http://frokenskalman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0