Felande teknik

När jag skulle lämna in telefonen idag så sa killen som stod där att de skulle skicka den till sonyericsson för reklamation, jaha tänkte jag. Har hört att de telefonerna brukar bli borta jättelänge, och när de kommer tillbaka brukar de säga att det inte är nå fel på telefonen. Sen gick vi in en sväng på birsta city där köpte jag presenter till Pucko och mamma köpte presenter till mig.

Sen for vi hem och då blev det macaroni and cheese för mig till middag, as längesen jag åt det men det var inte i närheten av hur gott det är i USA. Så om nån har vägarna förbi USA kan ni gärna få köpa med er en cheese whiz (ost på burk) till mig =)

Sen så dog min dator så nu har mamma skickat iväg stoppkoden till Dell så ska bli intressant att höra vad de har att säga om datorn, har ju varit problem hela tiden med att den dör men i söndags rann bägaren över för fröken Sandström. NU så tänkte jag läsa lite biologi innan det är dags för fotboll.


Kommentarer
Pelle

Men vad är det med Fröken Sandström och teknikprylar som inte går ihop? Du ondar väl inte över dom? ;)

Hoppas du får igång grejorna snabbt!

God natt!

2009-02-24 @ 21:43:49
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Jessica

Jadu en mkt bra fråga =O telefonen kan vara borta för alltid vem vet? eller så hittar de inge fel på den.

2009-02-24 @ 22:32:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0