Mumma

Jag måste säga att jag tycker det är fantastiskt att det är 47 kronor billigare att boka Sundsvall -  Stockholm än Sundsvall - Gävle. Men det är väl bara för att få folk att åka till Sthlm och att man kan boka till Stockholm men hoppa av i Gävle om man vill, men frågan är hur många det är som tänker på det?

Jag var bort till Vicki en stund förut och där var Oskar, så jag fick en kram och sen fick jag halva håret bortslitet ;) Nu sitter jag hos farmor och farfar och ska få stuvademakaroner och bacon, så det blev ingen spagetti och köttfärssås idag heller. Men stuvademakaroner är ju svingott så det är nog nästan bättre, så nu är det bara far min som fattas.

Nu ska jag gå och göra ischoklad, för farmor hade fått för sig att hon skulle göra det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0