Lördag

Idag så har vi varit på en massa hockey, Timrå - Sundsvall x2. Det blev vinst till grabbarna båda matcherna, Challe vann med 5-2(?) och Jesper vann med 3-2. Efter det så for vi till farmor och farfar och käkade, potatisgratäng och lövbiff, med en efterrätt som bestod av philadelphiatårta, den är så underbar och man äter den aldrig, men gott är det.

Frida höll med mig om tapeterna ialllafall, äntligen någon. Så nu får jag försöka övertala mamma och pappa också. Oskar var hur söt som helst i sin tomteluva idag. Nu ska jag se det sista avsnittet av mysteriet på greveholm, sen tänkte jag ge mig på Sunes jul.


Kommentarer
Mamma

Eftersom det är du som är designern så förstår jag inte vad det är du ska övertala oss om? :)

2009-12-05 @ 21:01:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0