grubbel grubbel

Jag brukar se fram emot jul jämna år, men nästa år vet jag inte, inte om det är så att mamma och pappa ska åka utomlands över jul, då kommer den ju bli helt jävla katastrofal då också, precis som i år. Redan igår när jag hörde förslaget om det så sprack det, och ännu värre blev det när mamma och pappa var så positiv till det.

Jag tror att det är det som har gjort att jag har mått så jävla dåligt idag, jag har gått och grubblat på det igår och inatt, det är nog därför jag har fällt några tårar ikväll också. Jag trodde att mamma skulle misstänka något redan imorse när jag själv kände att jag inte var som jag brukar, men det kanske inte syndes på utsidan.


Kommentarer
Pelle

Vi föräldrar är mycket, men tankeläsare vet jag ingen som är;) Så det bästa är att prata med sina päron om man inte mår bra över något.

För övrigt var det kul att du kom till oss en stund :D

Sov så gott och god fortsättning!

2009-12-25 @ 00:20:23
URL: http://lokpelles.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0