Första december

Vad har jag gjort idag då? Jag har varit och tagit en spruta idag, hepatit B närmare bestämt, så jag ska ta nästa om en månad, vilket betyder att jag kan ta svinis tidigast om 2 månader och då är nog hysterin över. Imorse så såg det ut att vara så fint väder, så jag bestämde mig för en promenad, men när jag kom ut så höll jag på att dö av kyla.

Jag har även varit och hälsat på Olivia, hon har ju flyttat från psykologen till motgången nu, hehe låter ju lite jobbigt med motgång, men det tror jag inte hon bryr sig om. jag säger bara: jag ÄLSKAR GÖTEBORG. Liseberg är så fint i december när alla ljusen är tända.

 


Idag är det ju första december, vilket betyder att man får öppna sina chokladkalenadrar, i år har jag 3st. Dock så hade jag lite problem när jag skulle få bort plasten, man skulle kunna säga att jag gick bet. Eftersom min mamma inte är som alla andra så gjorde hon en egen till grabbarna, om den är fin eller inte vet jag inte, men grabbsen tycker om plopp iallafall.

 


Jag har dock inte kollat in julkalendern än, men funderar på att göra det nu, fast man lär väl bli lika besviken som man har blivit de senaste åren =/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0