Varmt som bara den

Snacka om att det är olidligt varmt ute, tur det finns skugga säger jag bara för annars skulle jag inte klara av den här värmen. Har nyss suttit och sökt på vad den kvalificerade övertiden är på, och när jag såg den så fick jag en smärre chock, jag kommer inte veta vad jag ska göra av med alla pengar.

Ska snart gå ut i solen igen, är ju bara 6 timmar och 15 min tills jag slutar, så den här kvällen kommer nog bara att springa iväg. Inte har jag insett att det är fredag heller, och imorgon jobbar jag 8-20 sen är jag ledig tills på onsdag 7:00, om det inte är så att jag måste jobba på söndag.



Kommentarer
Mamma

Det är extra skatt på övertid.....

2009-08-07 @ 21:36:56
Jessica

Jaha okeej, då kanske jag har några hål att stoppa pengarna i då.

2009-08-08 @ 14:39:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0