Upp och ner

Nu så blev vår norrlandsresa inställd, jag kommer nog aldrig få se Kiruna skulle jag tro =O Snacka om att det har varit en väldigt upp och nervänd dag idag. Imorse så ville jag inte riktigt kliva upp utan ville mer bara ligga hela dagen, men jag pallrade mig upp och började städa bilden. Då kommer mamma utspringande med min mobil och säger det ringer.

Jag såg att det var dolt nummer så jag trodde det var bemaningen, men icke, det var Anki som ringde och ville att jag skulle börja sjuksköterskeprogrammet på måndag. Så ja det är det jag ska göra, blir mycket pendlande men det får jag ta, kan ju alltid hoppas att jag kan få förflyttning till Sundsvall till jul eller tidigare.

Bilen är fortfarande inte färdigstädad


Kommentarer
stefan

får gratta till att du har kommit in i skolan,nu vet jag att man kan känna sig trygg på ålderns höst

2009-08-28 @ 20:27:26
Anonym

Hehe trygg vet jag inte ;)

2009-08-30 @ 14:25:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0