Tankar hit och dit

Nu har jag börjat vela och ha mig, är det verkligen det här jag vill? Kommer jag klara det? Hjälp jag känner ju ingen. Det är saker som snurrar omkring i mitt huvud nu, och när jag väl glömmer bort det, då är det någon som säger någonting om det, och då börjar jag grubbla igen.

En av frågorna kan jag svara på iallafall, och det är om jag verkligen vill det här? Och ja jag vill det, men jag hade hellre pluggat här hemma, men vad ska jag göra? Jag blir ju klar en termin innan än om jag skulle söka till jul, och samtidigt så finns det ju en liten gnutta hopp om att jag kan få förflyttning hit.

Förhoppningsvis så känns allt bättre om en vecka. när jag kanske har kommit in i det, men van kommer man nog inte bli på minst en månad iallafall. Ikväll så ska vi iväg på 40 års kalas, och har jag känner absolut inte för att gå men det ska jag göra ändå, vem vet jag kanske glömmer bort allt för en sekund. Annars får jag försöka tigga skjuts hem av någon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0