Lite extra

Idag så skulle jag vara ledig, men så imorse så ringde Camilla till mig och frågade om jag kunde jobba eftersom det var en som inte hade dykt upp. Som tur är så är det bara en kortdag, dvs att jag bara jobbar till 16:00. Så jag kommer nog aldrig få min 3-dagars ledighet. Fast vad gör det när det här är den sista(?) helgen jag jobbar. Sen kommer jag vara ledig hur länge som helst.

Och ska jag vara ärlig så tycker jag att det är ganska skönt att jobba, för jag är faktiskt mer ute då än vad jag skulle vara om jag skulle vara ledig.


Kommentarer
Anonym

Ska du inte jobba när det är Härefestivalen?

2009-08-10 @ 20:24:49
Jessica

Har inte hört om jag fick jobba då eller inte.

2009-08-11 @ 09:48:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0