Ledig idag? Nej

Nu sitter jag här på jobbet och funderar lite, det fattas en som ska jobba kvällen ikväll och först tänkte jag att jag skulle säga att jag kunde ta den, men jag orkar inte riktigt med det tror jag, för min kropp är inställd på att vara ledig idag. Fast det blir ju 5 timmar till att jobba och det är pengar, men jag orkar ändå inte, tror jag kanske eventuellt. Löser det sig inte på något annat vis så får jag ställa upp.

Igår så var vi ut och käkade och sen så var vi på bio, sommaren med Göran. Den var rolig och helt klart sevärd, såg även att det kommer många nya filmer nu i höst som man vill se. Så inatt sov jag hemma i stan och det var så jävla varmt så jag tror inte jag somnade förns klockan var 4 och jag skulle upp 6.

Ikväll när jag kommer ut till stugan så ska jag äntligen få bädda klart och så i mitt rum =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0