Hjärnan går på högvarv

Det snurrar i mitt inredningshuvud just nu. Jag har sett en kudde som jag så gärna skulle vilja ha, men jag vet inte vart de finns att köpa. Men samtidigt är inte kudde så viktigt i mitt fall, (då jag 99 gånger av 100 inte har en bäddad säng, och är den bäddad så är det pappa som har bäddat den). Så egentligen borde det inte vara något problem, men då måste jag komma på vart jag ska ha färgklicken istället, det löser sig nog på något sätt.

Det är jävligt synd att inte dörrarna har kommit bara, för då hade det varit klart nu och jag hade kunnat flyttat in imorgon, men det kanske jag kan ändå eller?





Kommentarer
Pelle

Det går ju att hänga upp ett draperi mot duschen, men det finns ingen rullgardin i ditt rum, men sängbotten fixar vi imorgon :) Vill du bo så, då är det bara att flytta in imorgon när du kommer!

2009-08-01 @ 22:22:33
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Jessica

haha jag tror jag tar mitt gamla rum ;)

2009-08-02 @ 14:26:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0