Vuxenpoäng

Idag måste jag och Joss har fått en massa vuxenpoäng, vi har nämligen varit på ikea och köpt stängsel till mig, så nu kanske min madrass vill ligga kvar, sen åkte vi på citygross och handlade till påskäggen och lite dricka, för att sedan åka till stan och köpa ännu mer grejer till påskäggen för att slutligen hämta Joss dator hos datanissen, sen fick vi fara hem.

När jag kom hem så bäddade jag i ordning min säng och plockade undan alla kläder, (hörde rykten om att Ulrica kommer på onsdag). Nu sitter jag ner och andas lite och funderar på om jag ska ta och fortsätta städa, dammsuga kanske? eller plocka undan lite mer iallafall.

Vi fick se vår film idag, hahah jag och min cp hand och emils blick där blev man ju nästan rädd.


Kommentarer
Lk

haha vad säger du om din morgon då? hade du roligt utanför mig? :P

2009-04-06 @ 16:20:46
Jessica

haha det var väldigt dött i bilen måste jag säga.

2009-04-06 @ 16:22:49
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0