Trött

Nu ser rapporten helt riktig ut på min dator, frågan är bara hur man ska få den att se riktig ut för den som ska skriva ut den? Jag tog en promenad förut till Joss via kuben. Nu är jag helt slut och har sockerdricka i fingret, ska snart ta och kolla på giffarna, så får se om det blir någon styrketräning idag, skulle ju behövas om man säger så.

Vårt studiebesök på sjukhuset blev inställt idag pga att de var sjuka, och inte gjorde de mig någonting, jag fick sluta 3½ timme tidigare.



Jag håller med mamma, är nog den svenska avundsjukan som har drabbat en viss person.


Kommentarer
Pelle

Ja, det är inte för intet det heter sjukhus!

Hoppas ni får gå en annan dag då de blivit friska på sjukhuset, fast då är det kanske inte ett sjukhus utan ett friskhus?!?! Hmm.....

2009-04-20 @ 21:45:18
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Jessica

Hehe ja svårt det där. Vi skulle inte dit sen för det skulle vi inte hinna eller nåt sånt.

2009-04-20 @ 21:52:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0