Soligt

Fröken Sandström har idag lyckats med bedriften att bränna sig på axlarna, ja jag var inte så smart, så jag smorde bara in ansiktet, men det är smällar man får ta. Jesper och de vann sista matchen vilket betyder att de spelar imorgon klockan 10:00, så ingen sovmorgon denna helg inte.

Jag och Charlie tog en promenad till Selånger med Diza, och när jag står och väntar på Challe som är inne på hemköp så ser jag en gubbe som bara tippar bakåt och man riktigt hör när han slår i huvudet i backen. Men han såg ut som en narkoman och blödde så jag vågade inte gå fram utan tänkte mest herregud vad fan ska jag göra? Men då kom en av hans knarkarpolare och hjälpte honom.

Har även hittat en som har samma problem med madrassen i sängen som jag, nämligen Jesper, det kan kanske bero på att det är min gamla säng, eller? Nu ska jag ta och gå och sova känns det som, om jag nu kan sova med axlarna.


Kommentarer
Farfar

Är det inte du som skall bli sjuksköterska?

2009-04-26 @ 10:56:18
Jessica

Jo men jag vill gärna veta om de har hiv eller någon hepatit innan jag går fram och hjälper nån.

2009-04-26 @ 13:01:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0