MORDFÖRSÖK

Mordförsök har vi blivit utsatta för idag, typ. Några idioter kastade snöbollar på rutan så den sprack när vi hade lektion. Cribba visade sina taker från när han var en av Sveriges bästa medeldistanslöpare och tog ett allvaligt snack med de. Annars har dagen inte varit så seriös, jag och joss satt och funderade på om hönan måste bli påsatt av tuppen för att det ska bli ägg, eller funkar det ändå? Vi kom inte fram till nåt svar iallafall.

Vi har haft många konstiga funderingar för oss idag, sen har det varit en hel del skvaller också om allt och inget. Jag som trodde jag visste det mesta när det gäller skvaller, men jag insåg ganska snart när Joss satte igång att jag inte visste någonting.

Din gamla paprika!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0