=)

Idag så sa Carina att det var tur att vi inte var här igår när det kom 10 lärare ut från toaletten, det ni. Sen så är allt om "misshandlingen" av lärare en myt. För de visste att han skulle komma hit och bråka, aja vi har skrämt bort de få som ville söka till västermalm iallafall.

Provet gick inte så bra, det jag kunde klockrent var inte med, men men. Efter provet så satte vi igång med att förbereda inför redovisningen, så nu vet jag vad jag ska säga, gäller bara att lära sig det mesta utantill samt prata lite långsammare så att vi får ut 20 minuter.

Om 20 minuter slutar jag och då ska jag åka ut till stugan


Kommentarer
elin

Jag har Richard Hjelm i idrott.

2009-04-30 @ 17:54:32
URL: http://epmn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0