Vilken upplevelse

Nu så har jag varit och blivit av med yttligare lite blod, men nu var det för projektet. Sen så har jag och Joss varit och lämnat in bilen. Vi fick en ful jävla bil i lånebil, tog typ 5 minuter innan jag och Joss lyckades lista ut hur man fick i backen och det var inte logiskt vill jag lova. Vi satt och skämdes hela vägen hem, tror aldrig det varit så långt hem någongång. Ska knäppa ett kort sen när jag går så kan jag lägga in här sen.

Ska fixa mig nu och sen gå ner på stan och kolla efter en bar som smakar kanelbulle, kan vara bra att ha under vår 4-veckors period och sen hämta passet för att avsluta min lilla utflykt med att gå på skolan och  skriva på ett ledighetsintyg. Nu ringde pappa och sa att jag skulle in och byta bil efter klockan ett, tack för den. Men jag går nog gärna ner till skolan för jag vill visa mig i den där bilen så lite som möjligt.


Kommentarer
JOSS

se till att få med den platta bakdelen när du knäpper kort! helst insidan också!

2008-09-15 @ 10:18:59
URL: http://jossifin.blogg.se/
Nettan

Är det en Skoda? Haha

2008-09-15 @ 18:57:44
Jessica

Haha nej var en renult, alltså¨vi skämdes när vi åkte från bilbolaget och hem så nu har vi fått en annan istället :P

2008-09-15 @ 20:13:50
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0