Vilken jävla dag

idag på skolan så surrade Roy på som vanligt, slutade lyssna efter första meningen typ. Men för första gången så fick vi sluta tidigare, annars är ju Roy en mästare på att dra över. På historian så kollade vi på en krigsfilm var man inte trött före så blev man det då. Sen kom mamma och hämtade mig och skjutsade mig till hedbergska, det är där den jävla dagen börjar.

Det började med att han skulle bjuda på fika som vanligt, gick och hoppades på att det inte skulle vara nå gott. Men så kommer jag in och känner att det luktar nybakat bröd, gissa hur sugen jag blev då. Sen så var det någon som hade ost på och värmde den i micron och sen med sås på, gissa hur gott det såg ut.

När det äntligen var över efter en timme så skulle han demonstera hur man dukar upp för en fin middag. Mitt i dukningen så börjar det ringa inne i köket, han säger sitt kvar det är lugnt, så går han in i köket för att se vad det var som låter. Då kommer det en annan lärare springande och skriker UT UT UT NI MÅSTE UT! Var bara att pallra sig ut och ställa sig och vänta på att de skulle hitta vad det var. De hittade ingenting sen kommer brandkåren och springer igenom hela byggnaden men de hittar inte heller något. De lyckas tillslut få tyst på larmet så vi får gå in igen, men de vet fortfarande inte vad det var som orsakade brandlarmet.

Iallafall så fortsatte han att berätta hur man dukar. Sen fick vi gå upp och vika servetter, hehe men det blev inte så mycket vikt för ingen orkade göra någonting och sen fick vi gå hem 20 minuter tidigare.Så nu ska jag ta och käka middag innan hockeyn börjar, vi ska hålla tummarna för att Timjå förlorar.



Kommentarer
stefan

hur kan du vara så anti mot timrå!!!Är det Pappsen som har lärt dig det????nu blir jag besviken på dig

2008-09-18 @ 20:30:36
Jessica

Typ så är det väl :P

2008-09-18 @ 20:55:21
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/
JOSS

TIMRÅ VANN!! :D:D:D (ps. håller med stefan)

2008-09-18 @ 23:04:48
URL: http://jossifin.blogg.se/
Jessica

HAHAHAH en gång är ingen gång!

2008-09-19 @ 10:14:56
fabbopelle

Vill bara påminna timjåiterna att timjå till och med fick stryk av laget i stan;-)

Kanske därför de vill flytta laget in till stan?? MUHAHAHA

2008-09-19 @ 13:33:39
Jessica

Haha förlorade timjå mot sundsvall hockey? =O då är man inte bra.

2008-09-19 @ 16:29:06
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/
stefan

klart att storebror måste vara snäll mot lillebror så därför vann s-vall mot tik



snart är det måndag!!1 hälsa pappa o mamma

2008-09-19 @ 20:53:43
fabbopelle

Stefan: Tror du jag är snäll mot anders då?? ;-)



Timjå skäms så för sin kommun så de vill flytta från förorten in till stan! hehehe



Tikar förresten de sitter ner då de kissar ;-)

2008-09-20 @ 14:24:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0