Varmt

idag klev jag upp runt halv tio precis som det var tänkt och åkte till Indal för att kolla på fotboll. De förlorade med 3-1 mot seriesegrarna, så det var ganska bra ändå. Missade hela andra halvlek när jag spelade fotboll mot en lite kille, han sa att han vann med 125-4 men jag vet inte om det riktigt var så.

När vi skulle åka hem så var jag helt död och orkade inte köra, så mamma fick köra dieselsvinet. När vi satt där så kände jag att jag bara måste trycka på cdknappen (för man vet ju aldrig han som jag inte vet vad han heter kan ju faktiskt ha en skiva i bilen.) Och tro på fan det hade han, en skiva med bra musik också, så jag höjde basen och sen poppade jag och mamma som fan hela vägen hem. Så tack till dig för att du hade en sån bra skiva i bilen.

Nu ska jag käka lite paprika och guacamole och ladda upp inför cupfinalen och sen för andra avenyn som börjar ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0