Trött

idag så tänkte jag att jag skulle ta och kolla mitt blodsocker, så sagt och gjort stack mig själv och såg till min förvåning att det var 3.2 mmol/l och det var bara en halvtimme efter att jag hade ätit. Kanske är det som är svaret på varför jag är så trött, får ta och kolla imorgon igen.

Stod att man kunde bli trött, få koncentrations svårigheter och att man kunde få nervryckningar. Det stämmer väl ganska bra in på mig? Är det bara de som har diabetes som kan hamna i diabeteskoma? (det borde jag veta som hade mvg på diabetesprovet)



Kommentarer
carran

de tror jag, dom som inte har diabetes går ju blodsockret upp på!:9

2008-09-30 @ 22:55:50
Jessica

Men mitt blodsocker vägrar gå upp =/ har legat runt 3.2 - 3.5 idag. Det kanske inte är lågt, bara jag som tycker det.

2008-09-30 @ 22:58:10
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/
viktoria

det är inte så lågt stumpan!

2008-09-30 @ 23:15:48
Jessica

Okeej, då behöver jag inte vara orolig då :P

2008-09-30 @ 23:40:46
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0