Rädd

Jag kom på en sak, vi skrev inte många frågor till Annika, vi får väl klura ut några fler imorgon på kemin eller något. Allvarligt jag är riktigt rädd för Annika, men vem vet jag kanske ändrar uppfattning om henne imorgon. Vi måste ta reda på vad det är för prover vi måste ta också, för de var vi tvungna att göra på vår egna vårdcentraler bara det att skönsmons vårdcentral måste vara världens sämsta. Ska man vara där halv tre men kommer in före halv 4 då får man vara glad.

Jäkla skönt att matchen blev inställd idag må jag säga, tack gud för regnet du bjöd oss på idag. Får se när matchen spelas istället, hoppas inte till helgen, för då har jag annat för mig har jag bestämt.


Kommentarer
Anonym

skönsmons vårdcentral skräller då aldrig. Alltid urusel vård!

2008-09-03 @ 22:29:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0