Onsdag

idag så har jag haft en enda lektion, kemi i 50 minuter.  Kändes onödigt att åka dit om jag ska vara ärlig. Men jag pratade med Eva iallafall, så att vi slipper gå på föreläsningen imorgon. Så att vi kan åka till fettdoktorn så fort kemin är slut. jag har fått för mig att hon är riktigt läskig,men det får vi se imorgon.

Imorgon så ska jag lämna blod också, det betyder att jag måste ta det lugnt imorgonkväll så vi hoppas att det inte blir någon match då. Nu ska jag gå och koka ris, önska mig lycka till för det kan jag behöva. Ikväll är det idol också, roligast att se nu när alla gör bort sig, inte lika roligt när de bara är duktiga kvar.


Kommentarer
mamma

vad bra att du ska ta det lugnt, då kan vi softa och glo på nån film kanske???

2008-09-03 @ 17:43:13
Jessica

Japp det kan vi, om du klarar av att se en hel film så.

2008-09-03 @ 18:10:09
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0