Mohahah

Idag har jag lite svårt att andas men det ska inte hindra mig och Joss från subban. Sen ska vi på skolan i 50 minuter, ovärdigt till tusen men men. Måste komma ihåg att ta med mig blodsockermätare idag så jag kan plåga de i projektet med att sticka hål på dem och sno lite blod av de. Måste ut på ikea och köpa lakan på ikea också så jag kan sy ett lucialinne, är det ingen som har något?

ikväll är det även match, dock så tror jag inte att jag får vara med, men det fattades folk fick jag nyss veta så jag kanske måste vara med iallafall, är ju liksom sista matchen.


Kommentarer
viktoria

haha äh, du äter ju bara riset endå ;) knasboll!

2008-09-10 @ 21:16:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0